Moroxaa

Direktlänk till inlägg 19 december 2009

En dalig borjan i london

Av moroxaa - 19 december 2009 04:43

En bra borjan men ett daligt slut.

Idag morse sa borjade den skit bra.

S kom och hade jatte trevligt och mysigt !

Hade verkligen langtat och ar glad att h*n kom.

Vi pratde ut en del saker som vi behovde gora och ar glad for de.

Phili kom och hamtade oss hemma vid 6 tiden och vi va framme i skavsta ca halv 8.

Vi kommer fram och sa traffar vi naagra kompisar pa vagen.

Vi hade saa TUUR (inte) att var flyg va forsenat. Sen nar vi val landar  har i Standset sa kommer varat bagage sent.

Nar vi val kommer dit vi ska kopa biljetterna har vi statt i helt fel koo.

Nar vi val star ratt och ska kopa dom javla biljetterna sa ar bussen helt full.

Och nar kommer nasta buss?? JOO KL 04.00 alltsa maste vi vanta i 3 fuckig timmar. Personalen sager till oss att vi skulle kunna fa plats i bussen som kommer 01.30 om de inte kommer folk som har bokat.

Sa vi stod och vantade i kylan tills bussen kom.

Och nar bussen kom .. Fick vi ga pa buss javeln ?? NEEEEJ !!

Vi Gav upp och Rahma va tvungen och gora nagra samtal.

Till slut sitter jag har 03:50  som ar 04:50 i stockholm pa att en taxi ska komma och hamta oss och ta oss anda vagen hem.

Vaaad FAAAN mer kan handa oss??

Att taxin inte kommer ??

HERREGUUD VILKEN BORJAN PA RESAN.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av moroxaa - 4 april 2010 20:22

Som jag hade sagt tidigare så åkte jag i fredas till Kista och mötte upp Angel och Tati. Jag kom dit och vi gick runt lite tills vi bestämde oss för att käka som VANLIGT på Levisky den bästa resturangen. ( Min Salad) Efter att ha käkat så drog ...

Av moroxaa - 4 april 2010 19:58

T.O.K dagen på Johnnys och berns       Josefs Födelsedag / Johnnys och Grodan     Aidas Födelsedag                 Nivå dagen   ...

Av moroxaa - 2 april 2010 15:42


Igår blev de inget jobb så tog de lugnt hemma. Tur de för jag av så seeg igår att jag pallade knappt gå upp från sängen. Mami kom hem vid 4 tiden och ville att jag skulle följa med henne till Globen och handla lite. Vi tog en promenad dit efters...

Av moroxaa - 1 april 2010 07:57

Nicky Minaj feat Sean Garrett - Massive attack   Usher feat Will.i.am  - Omg     Raheem devaughn - I don´t care     Justin Bieber - Never let you go   ...

Av moroxaa - 31 mars 2010 21:26

Igår va jag helt rastlös, hade inget och göra och med de fina vädret ville jag bara gå ut och göra nått. Matte och jag kom överrens över att träffas och eftersom jag ändå inte hade nått att göra så träffade jag honom. På väg in mot stan träffade...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Music

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Bubbelroom


Ovido - Quiz & Flashcards