Moroxaa

Direktlänk till inlägg 8 februari 2010

Helgen

Av moroxaa - 8 februari 2010 18:55

                                                  

    I helgen har jag gjort lite av varje.      


I Fredags så tog jag de lugnt hemma även fast jag va lite rastlös av mig. Ville igentligen gå ut .. inte klubba utan bara ta de lugnt eftersom att på lördag morgon skulle jag till min brorsas skola där han skulle uppträda på morgonen.

Va inne vid datorn och kollade på massa serier och när jag väl skulle lägga mig och sova vid 2-3 tiden så började Tupac: Resurrection som inte jag hade sätt .. Jaag vet hur kan jag inte ha sätt den ?? hehe

Hann ialla fall se halva hehe och de blev ännu en sen kväll.   

  


Lördags morgon kommer syrran springades in i mitt rum och väcker mig hysteriskt.

JENNIFER VI SKA VARA I OMARS SKOLA OM EN HALV TIMME ..!!

Låt mig soova tänkte jag... Somnade om och sen kom min Shaneliita och börja dra i mig så till slut gick jag upp.

Satte på mig nånting snabbt och sen va de bara att stressa till skolan. Som tur som vi hade bor vi bara ca 10 min från skolan. Brorsan skulle uppträda 10:15 och när vi väl kommer dit och har nästan sprungit hela vägen säger Omar till oss att han ska uppträda kl 11:00. Om inte vi blev lite hm.. men men han uppträde och allt gick bra. Vi va så stressade på vägen dit att vi lämnade pengarna hemma och vi va SÅÅÅ hungriga och man skulle betala 20 kr för att äta i deras matsal. Vi hade inget altenativ än att gå hem och äta. Syrran gick tillbaka med Shanel men jag stannade hemma :)

    


Senare på lördagen så kom Angel förbi mig och vi skulle dra till några kompisar. Vi va här hos mig och fixade oss och sen kom Tati över också. Fixade och trixade med Tatis och Angels hår medans vi drack lite vin :)

Vi började röra oss vid 11 tiden och vi hade Suuper kul. Vi dansade allt från Salsa, dancehall till Africansk dans haha.

Vi tog några fina bilder som ja lägger upp snart ;)

F kom och hämtade oss och de blev lite konstig stämning för vi har typ "tjafsat" tidigare.

Vi blev lämnade i Byn och sen träffade vi några utav Angels kompisar som väntade på oss. Vi satte oss i en taxi och åkte till Hjulsta där vi chillade och lyssnade på musik.

Hade ett "Tjafs-smsning" eller hur man ska kalla de med F. De fick mig på väldigt dåligt humör så resten av kvällen va mitt mode helt gone.

Till slut tog jag och Angel taxi hem till mig vid 7 på morgonen. 

A Hell Of A Night !

        

  

  



I Söndags så vaknade jag och Angel vid 3 tiden, helt bakisar och döda i kroppen.

Hade lovat en kompis och hälsa på i Flempan och skulle vara där vid 7 tiden. Om inte jag ångrade mig att ha sagt de .. eftersom jag va heelt död.

Fixade mig och började röra mig till t-banan. När jag väl kommer fram till t-banan så skulle jag stämpla. Sl killen eller vad man ska kalla han.. brukar jag alltid se när jag är på väg ut och festa men har aldrig pratat med honom. Ialla fall när jag skulle stämpla så säger han till mig .. jag känner igen dig .. Och ja ba eh Va ?

Han säger till men joo de är du som är Jennifer va ? Och kallas för Jenni.

Om inte jag blev chockad !

Vi hade tydligen varit på samma fest för flera år sen i rgs. Och jag minns inte ens sist jag va i rgs så de måste ha varit läänge sen. Men att efter så lång tid kommer han fortfarande ihåg mitt namn. Jätte läskigt men men.

När jag väl kommer fram till t-centralen ska jag ta pendeln. Sätter mig i pendeln och åker i lugn och ro. När jag väl sitter på tåget så tänker jag efter sitter jag verkligen på rätt tåg? Jag brukar nämligen blanda ihop Flempan och Jackan vrf? Ingen aning.

Väl och gjort går jag av och ringer min kompis. Skulle tydligen ta en buss därifrån men fick helt fel instuktioner.. What a hell tänkte jag .. är jag på rätt station?

När jag väl kollar vart jag är .. JACKOBSBERG... HEEEEELT FEL...

Om inte jag vart irriterad och trött eftersom kl va redan 22:30 . Va tvungen att sitta 20 min och vänta på tåget till stan. När ja kommer till stan missar jag mitt tåg. Jag tänkte vaa faan mer kan hända mig ? Satte mig på RÄTT tåg den här gången men va verkligen nojig och kollade på kartan om jag verkligen satt rätt.

Fick lite sällskap i luren av Matt och han  är lika galen som alltid haha. Big luv to u ;)

När jag väl kommer fram till Flempan ringer jag och tydligen ska jag ta en buss.

Skulle tydligen gå över gatan för att ta bussen men eftersom när jag väl gick över gatan sa ma friend att jag kunde ta två bussar.. tror du inte jag ser bussen på andra sidan passera med de nr. Jag tänkte aa men där gå ju bussen så där måste jag ta den. När jag kollar tidtabellen så skulle den komma efter 20 min jag tänkte hell no. Sa till henne men hon sa att de va inte den bussen jag skulle ta .. Jag skulle ta de nr men den som gick andra hållet. Tror ni inte jag ser BUSSJÄVELN passera mig. Jag trodde inte mina ögon.

Hade verkligen otur i ALLT igår.

Men till slut kom jag fram efter kanske 2-3 timmars resa.



                               

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av moroxaa - 4 april 2010 20:22

Som jag hade sagt tidigare så åkte jag i fredas till Kista och mötte upp Angel och Tati. Jag kom dit och vi gick runt lite tills vi bestämde oss för att käka som VANLIGT på Levisky den bästa resturangen. ( Min Salad) Efter att ha käkat så drog ...

Av moroxaa - 4 april 2010 19:58

T.O.K dagen på Johnnys och berns       Josefs Födelsedag / Johnnys och Grodan     Aidas Födelsedag                 Nivå dagen   ...

Av moroxaa - 2 april 2010 15:42


Igår blev de inget jobb så tog de lugnt hemma. Tur de för jag av så seeg igår att jag pallade knappt gå upp från sängen. Mami kom hem vid 4 tiden och ville att jag skulle följa med henne till Globen och handla lite. Vi tog en promenad dit efters...

Av moroxaa - 1 april 2010 07:57

Nicky Minaj feat Sean Garrett - Massive attack   Usher feat Will.i.am  - Omg     Raheem devaughn - I don´t care     Justin Bieber - Never let you go   ...

Av moroxaa - 31 mars 2010 21:26

Igår va jag helt rastlös, hade inget och göra och med de fina vädret ville jag bara gå ut och göra nått. Matte och jag kom överrens över att träffas och eftersom jag ändå inte hade nått att göra så träffade jag honom. På väg in mot stan träffade...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Music

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Bubbelroom


Skapa flashcards