Moroxaa

Alla inlägg den 2 februari 2010

Av moroxaa - 2 februari 2010 20:51



                                                  

                                                  Hej gott folk.

Har vait lite dålig på att skriva på sistonde och ber om ursäkt för de.

Har haft så mkt på sistonde att jag inte ens har tänkt på att blogga.

Men jag lovar att bättra mig från och med NU ..=D

 


Kom från London för ungefär 2-3 veckor sen och hade de FREEAKY ..  Kan erkänna att vi hade både glada och dåliga minnen med glädje och tårar.

Kan berätta för er att jaa vi missade vårat plan pga av några så vi fick ta och beställa några nya och stannade där 3 dagar till. Vi va både chockade för att vi hade missat de och samtidigt glada eftersom vi fick stanna ett tag till.

Träffade underbara människor som man aldrig kommer att glömma. Miss u guys !

Har fortfarande kontakt med dom flesta så de är bra ;)

De ända vi gjorde där va att Festa och sova de va våran rutin varje dag haha. Kan ni tänka er att under dom 3 veckorna vi va där hade vi aldrig varit i stan !!

Bara på kvällarna då haha.

Bjuder på lite bilder ;)

Clubbing

  

Christmas

New year

  



Vad mer har hänt ? Hmm ..

Har varit på Serani konsären som va TUUNG !! Ni som inte gick missade verkligen.

Dansade så mycket så att mina fötter gjorde ont till dagen efter haha.

Jag och tati fick gå in backstage så de va lite grymt =D

  


Joo.. Jag har också hunnit fylla  år =D

Jag fyllde den 20 Januari men firades i Fredas eftersom alla fick sina pengar och va glada. =D

De va verkligen en lyckad kväll och kanske fick i mig lite väl mkt alkohol än va jag borde men trots allt de va min födelsedag =D

Kommer ihåg att jag fick lite presenter av familj och vänner.  Släkten kom över och vi tog de lugnt och åt gått. Trots allt fyllde jag år en tisdag .. Va kunde man göra ?

Fick JÄTTE fina presenter av Friends =D  fick en sprillans ny mobil av F som jag fick välja helt själv och de blev såklart en Aino sony ericsson en gryym mobil. I luuv it.

  

 

Sen skickade a good friend från London ett paket till mig. Ska berätta lilla historian som är lite rolig faktiskt hehe.

Som sagt så hade vi tjejer missat vårat plan så några killar ville ta ut oss till nån klubb som heter oceana och de här va kvällen vi skulle åka hem. Vi kom dit och så fort vi kom in  genom dörren så ville en fotograf ta kort på oss och vi sa visst (Dom här korten kunde man köpa sen). Vi gick runt och minglade och vi skulle gå på toan tror jag de va. När vi va på väg dit så tog den här fotograften tag i mig och började prata med mig. Jag tänkte visst han verkar trevlig och så. Tillslut bad han om min mail och så för att han ville ha kontakt med mig och ja tänkte visst och då kan han också skicka korten har tog på oss haha tänkte jag då. Han fick min mail och han tyckte de va jätte tråkigt att vi hade precis träffats när jag skulle åka samma kväll. När jag kommer hem till sverige hade han skrivit och vi tog kontak. Vi hade snackat ett tag och han visste nästan allt och då visste han att snart skulle de vara min födelsedag så han ville ha min adress och skicka nått till mig. Väl och gjort fick jag mitt lilla packet i fredas och blev SUUUUUUPER glad för den !

De är nått märke jag aldrig har sätt eller känner till hehe. Kan inte mycket om märken så de är kanske därför men de är 2 års garanti så de måste vara nått bra =D. Luuv too u bbz

  

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Music

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Bubbelroom


Ovido - Quiz & Flashcards