Moroxaa

Alla inlägg den 28 februari 2010

Av moroxaa - 28 februari 2010 22:44

Igår stannade jag hemma eftersom jag skulle jobba idag på morgonen.

Meningen med att stanna hemma va för att jag skulle lägga mig tidigt för att vara pigg till jobbet idag.

Dum som jag är fastnar jag vid datorn till kl 05:00.

Vafd gjorde jag ?

Kollade på en serie som heter Keeping up with the Kardashian.

Du måste bara se den. Den är både bra och rolig !


Idag morse hade jag verkligen ingen lust att gå till jobbet eftersom jag va så himla trött.

Men jobb är jobb så de va bara att gå upp och jobba.

Tiden gick snabbt faktiskt och fick lite bakelser hem. ;)

Yuaaamiii :D

 


När jag kom hem så käkade jag mat för jag va så himla hungrii.

De fanns verkligen inget på tv så jag och mami bestämde oss för att gå och hyra film.

Vi hyrde 2 filmer och de blev Knowing och Imagine that. Passade också på att köpa kort så man kan ringa utomlands ;)

Vi gick förbi ica för att handla lite smått och gått och vi beslutade oss att göra FRUKTSALAD.  Muuummss !!

Jag och mami kollade nyss på Knowing och de va lite läskigt men den va Super bra!

Nu kom brorsan hem och vi ska kolla på den andra filmen nu så am out annars kommer de bli föör sent och vissa ska upp lixom 05:00 imorn =/


Fruktsalad

    

Filmerna

 


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Music

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Bubbelroom


Ovido - Quiz & Flashcards