Moroxaa

Alla inlägg den 27 februari 2010

Av moroxaa - 27 februari 2010 23:33

Till slut blev det att jag stannade här hemma med mami och släktingar en stund tills jag drog och träffade Tati i fridhemsplan.

Blev lite sen efter alla samtal och allt här hemma.

Jag och Tati bestämde oss att dra till La isla för vi hade lust och höra våran musik och ta de bara lugnt.

Vi kom dit och de va FULLT , va inte på direkt festhumör om man säger så men men.

Träffade på en kille jag dateade förut och vi bråkade sist vi pratade.

Brydde mig inte så mkt om de och försatte ha kul.

På vägen hem träffade jag Marcitoo och han sööta tjej som jag fick sällskap hela vägen hem eftersom dom bor på samma linje.

När jag gick av i min station vem träffar jag där ? Jo ,killarna från förra veckan som tjatade efter mitt nr. Jag tänkte NEEJ !

Dom såg mig och började direkt och prata med mig. Vi gick en liten bit och så hör jag några skrika bakom mig. Jag tänkte faan jag känner igen den rösten och vänder mig om. De va min MALCOLM !

(Min barndoms kompis från dagis)

Han kom till mig och bäärde upp mig och jag började skrika slääpp mig haha. Han hade druckit lite och va jätte gullig av sig. Killarna såg hur han kramade mig så dom trodde säkert de va min kille eller nått hahaha.
Åhh vad jag har saknat honom !

Fast vi bor på samma ställe ser jag aldrig någon härifrån så de va jätte kul och träffa både han och Ako.


När jag kom hem va jag helt redo att gå och lägga mig. Skulle precis ta upp nycklarna för att öppna när jag märker att dörren är öppen.

Ser att alla sover här.

Ringer upp matte och berättar lite vad som hade hänt.

Helt plötsligt 4-5 på morgonen knackar de på dörren och jag tänker VAA FAAN !

Skriker till matte i tel .. De är någon som knackar jag vågar inte öppna. Till slut fick jag modet och öppna och de va.

Cocoo,Cici och Gaston.

Dom kom för att hämta mig för dom ville att vi skulle till lokalen som jag aldrig gick till.

Coco så galen som han är hoppade på morsan och väckte henne.

Vi va på väg till lokalen som ligger tvärs över gatan när jag håller i Coco och RAMLAR i en jävla grop jag inte såg. Jag som va kissnödig började skratta skiten av mig medan jag ligger i snön och alla andra dör av skratt.

Till slut kommer vi fram till lokalen och vi satt och prata sen blev de lite dans och så. Kom hem vid ca 8 tiden på morgonen.

Orkade inte göra nånting så jag bara la mig i sängen och sov. Med smink och allt.



Idag blev jag väckt av samtal efte samtal efter samtal. När jag väl va klar med de. Jo, vem kommer och väcker mig ?  Rahma vem annars.

Fick ingen sömn alls. Vi åt lite frukost och snackade lite.

Hon gick efter ett tag och sen va de dags att börja städa lite här och där. Ringde också till jobbet för att se vart jag ska jobba imorn så de va bra ;) Ingen utgång för mig inte utan ska vara bra till Work imorn.


Omg jag måste berätta.

Min syrra datear en kille just nu och mami har försökt få tag på henne hela dagen men hon har en svarat. Så vet du vad hon gjorde ?

Jo, hon ringde till 118118 och frågade om dom hade nr till den här killen eftersom hon kunde hans efternamn. Dom sa nej dom hade inte MEN du hade en annan som hade samma efternamn. Mami tog så klart nr och ringde. Vem kom hon fram till .. Hans pappa !

När jag säger att hon satt i 2 TIMMAR och pratade med honom så menar jag verkligen de. Syrrans kompis ringde mig och vi vart så arga på morsan för vi vet hur min  syrra blir när nån blandar sig i hennes grejer och SPECIELT hennes boys.

Syrran hörde av sig efter en stund och morsan berättade allt och hon skrattade av allt, jag och Jelena tänkte WHAT A FUCK ? Hon är inte arg ? Men så klart hon inte kunde eftersom hon va med honom haha. Men om hon hade varit ensam skulle de vara en HELT annan fema hahaha.

Mer skämigare morsa kan man inte ha .. hahah =p

(Tror jag skulle FUCKAT ur om jag va i den positionen)


Chaaoo  ;)


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Music

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Bubbelroom


Ovido - Quiz & Flashcards