Moroxaa

Alla inlägg den 1 mars 2010

Av moroxaa - 1 mars 2010 15:02

Igår satt jag uppe till 04:15 och snackade med en kompis.

Hade lixom 45 min på mig att sova eftersom jag skulle upp kl 05:00 och jobba =/

Hörde ej klockan ringa vid 5 tiden utan jag vaknade helt själv vid halv 6 - 6 tiden. Hur ? Ingen aning faktiskt.

Fixade mig snabbt och åkte till jobbet.

När jag väl kommer fram får jag reda på att min chef har tagit fel dag och att jag inte skulle jobba idag utan imorn. OMG om inte jag ville FLIPPA ! Jag som va så Jävla trött och så skulle jag ej jobba!

Kom hem och va irriterad hela vägen haha. Somnade så fort jag kom hem och min chef ringde. Hon bad om ursäkt och så. Men jag får ändå betalt så de är BRA ! haha


Sov några tim tills jag skulle gå till mitt andra jobb.

Förra gången jag gick till de här jobbet va jag tvungen och ringa från min mob till ett hemnr så att jag skulle få reda på koden.

Så den här gången tänkte jag ... Bäst jag ringer nu innan jag går så slipper jag ringa från min lur.

När jag väl ringer så fick jag reda på att de också va inställt !

WTF ! Tänk om jag hade åkt hela vägen dit och sen fått reda på de =S

Men får betalt för dom tim haha.




Idag Fyller Mina Två Favoriter År.

Jag hoppas ni får en underbar dag

(I helgen blir de grejer som händer för då ska man fira Yosef) =D

STORT GRATTIS TILL MIN MAMI OCH YOSEF !


   



Me Voy ska gå och köpa lite regalos i Farsta med brorsan  ;)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Music

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Bubbelroom


Ovido - Quiz & Flashcards