Moroxaa

Alla inlägg den 31 mars 2010

Av moroxaa - 31 mars 2010 21:26

Igår va jag helt rastlös, hade inget och göra och med de fina vädret ville jag bara gå ut och göra nått.

Matte och jag kom överrens över att träffas och eftersom jag ändå inte hade nått att göra så träffade jag honom.

På väg in mot stan träffade jag på Marco och partik på vägen som jag inte har sätt på läänge.

När jag väl kommit fram till stan och träffade Matte visste vi inte vad vi skulle göra.

Matte med sina idéer haha kom på att vi kunde dra nånstans och dricka. Jag tyckte han va galen eftersom kl va bara 3 på dan.

Men vi drog till slut till Nivå och satt där tills dom stängde.

Rahma kom förbi efter en stund sen kom Angel men hon va där kanske 1 tim sen drog hon hem.

Vi träffade på många konstiga människor där haha men vi hade skoj.

Jamilah och Vicky kom efter och gjorde oss sällskap.

När dom stängde Nivå drog jag och Rahma hem medans dom andra drog vidare. Min bebe ringde mig innan vi skulle sova men jag va för trött att jag somnade typ i luren medans han pratade haha. Så vi kom överrens över att han skulle ringa mig imorn istället.

Rahma med sitt "Jag måste till skolan imorn" tror ni hon gick ida ? Neeej hahah.


Sov hos Rahma men vaknade tidigt och med GALEN huvudvärk.

BAKIS haha.  Me de va bara att gå upp och dra hem till mig och göra mig i ordning inför jobbet. Innan jag drog till jobbet pratade jag lite med Bebe. Saknar honom gaalet !

Höll på somna på jobbet men kom hem och nu tar jag de bara lugnt och kollar på CSI.

Ska prata med min babe innan jag lägger mig ;)


Chaiitoo


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Music

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Bubbelroom


Ovido - Quiz & Flashcards