Moroxaa

Alla inlägg den 29 mars 2010

Av moroxaa - 29 mars 2010 21:15

Nu är jag hemma från min lilla trip som jag skulle åka på.

Skulle igentligen komma hem den 20/3 på lördagen men kom hem den 25/3 torsdan istället.

Hade de verkligen skiit bra och längtar som faan tillbaka om jag ska vara ärlig.

Ska berätta för er vart jag har varit. Jo, de är så att jag va i London och hälsade på min pojkvän.

Pojkvän tänker ni säkert ? Jupp jag har skaffat en pojkvän.

Är överlycklig att ha träffat honom och vi får väl se hur allt går eftersom de är första gången för mig när de gäller distansförhållande.

Men ska faktiskt åka tillbaka om ca 2 veckor med en kompis den här gången och sen är de hans tur och hälsa på Sverige och min familj ;)

Familjen vill så gärna träffa den mystiska killen eftersom han ringer till mig precis varje dag och alla här hemma vet och har pratat med honom väldigt mkt. =D

Nog om de .. nu ska jag berätta lite om helgen ;)


I torsdas när jag kom  hem träffade jag Nimo och Rahma i t-centralen och dom satt och väntade på mig i Pizza hut.

Va väldigt hungrig när jag kom tillbaka men när jag väl kom fram åt jag bara 2 slaisar pizza =S Fast de va buffé.

Jag och Rahma drog hem till mig och softade ett tag.

Tjejerna ville dra till star bar men jag va för trött så jag stannade hemma och soov SKÖÖÖNT ! =D


I Fredags så vaknade jag tidigt eftersom jag skulle gå och jobba.

Fick vakna 05.00 som vanligt och upp och hoppa va de och dra.

Kom hem lite senare och va så trött att jag somnade om.

Jag pratade med Angel innan och jag skulle träffa henne och Tati för vi skulle fika. (Har inte träffat dom på länge)

Så vi kom överrens över att hon skulle ringa och väcka mig.

När jag vaknade så hade jag VÄLDIGT många missade samtal haha.

Klockan var redan 6 och tjejerna skulle gå från fikas så de blev inget för mig.

Senare på kvällen va de dags att börja fixa sig för de va nämligen Aidas födelsedag som vi skulle fira =D.

Mötte upp Rahma och Jamilah och drog först till Johnnys.

(Min babe ringde när vi va på väg dit)

Där mötte vi upp resten av tjejerna. Blev vän med en tjejkompis som jag hade varit ovän med i många år så de va bra. Efter att ha varit där en stund och träffade många bekanta drog vi till K15 där en ny event va.

Brown Sugah

De va grejer dära. Folk som man inte hade sätt på länge och GRYM musik. Dom ska börja spela nu varje Fredagar !

Efter att ha varit där så drog vi till en "efterfest" i odenplan som va mer chill alla satt och drack och så. Men jag va för trött och va inte alls sugen på att dricka så jag spelade Dj och bytte låtar haha.

Vi kom hem runt 08:30 tiden och Rahma sov hos mig.


I lördags så vaknade jag och Rahma upp vid 3 tiden och hon drog hem. Jag softade hemma och hade verkligen inställingen att vara hemma med Mami och kolla på massa filmer.

Men då ska PRECIS Vicky höra av sig och ville verkligen att vi skulle dra ut. Hon pratade om nån konsär men att vi skulle dra till johnnys för att möta upp tjejerna så vi kunde fördröja tiden.

Vicky kom till mig och sen drog vi till Johnnys. På vägen dit så träffade vi på Jasmine och Sara och Jasmine följde me men Sara åkte hem, Vi drog först till Nivå eftersom dom hade sagt till oss att dom va där men när vi kom in va dom ej dära. Så vi visste att dom va på johnnys. Vi träffa alla där och tog de lugnt bara.

Alla hade bestämt sig att dra till Grodan (som jag ej gillar + va ej på humör på att gå ut). Jag och Jasmine bestämde oss för att åka hem bara för vi ville inte "försöka" komma in som dom andra skulle göra.

Helt onödigt av mig att gå ut va så irriterad men men.

(Tur att jag inte gick till grodan för allt blev knazz och dom satt och luffa på MC haha)

Kom hem och jag som är största DATA NÖRDEN haha satte mig vid datorn och kollade på en massa serier till 7 på morgonen =S.


I söndas så väckte mami mig vid 16:00 tiden för att jag inte sova mer för att kunna sova senare. Gick upp käkade lite och sen somnade jag om haha.

Rahma väckte mig som vanligt och drog till henne.

Vi satt och kollade på film efter film. Hon gjorde pannkakor MUMMS! Pratade med min babe i några tim och Rahma som 3 hjulet i telefonen också haha.

Sov hos Rahma och de blev att vi va uppe till 6 på morgonen.


Idag vaknade jag av mina samtal jag fick hela tiden bla av mami och mitt jobb.

Vi vaknade upp vid halv 4 och åt FRUKOST hahha.

Vi gick och la oss igen och kollade på en grym film som jag ej kommer på va den heter. hehe.

Rahma gjorde mat, köttbullar med potatismos o brunsås muums.

Nimo kom så klart i tid och åt med oss haha.

Sen va de dags för mig att dra hem för jag skulle fylla i några papper som man va tvungen och skicka idag . Så gjorde mina papper och drog och postade de och medans så köpte jag en comviq kompis så jag kan messa min babe mer =D.

Nu sitter jag och kollar på spårlöst med mami så got too gooo ! =D


Peaacee




Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Music

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Bubbelroom


Ovido - Quiz & Flashcards