Moroxaa

Alla inlägg den 2 december 2009

Av moroxaa - 2 december 2009 23:00

Trodde verkligen du va annorlunda än dom flesta.

Trodde att du skulle få mig och glömma.

Trodde du skulle hjälpa mig me alla känslor.

Trodde du skulle bara vara min.

Trodde du bara hade mig.

Trodde du skulle lägga allt bakom dig.

Trodde du skulle hjälpa mig lägga allt förflutna bakom mig.

Trodde du skulle vara ärlig mot mig.

Trodde jag kunde lita på dig.

Trodde du va för bra för att vara sant.

Trodde mina kompisar hade fel om dig.

Trodde allt du sa va sant.

Trodde på dina ord.

Trodde du va en sann person.


Men hade tydligen fel i alla dessa grejer.

Är inte så dum att du kan lura mig som alla andra.

Jag trodde dig ett tag,  men fick mina svar klart och tydligt.

Du får mig känna mig som en idiot men nu är de över.

Vill inte ha nått med någon att göra.

Du sårade mig tillräckligt som första gången jag blev de.

De kommer ta tid för mig nu att kunna lite på personer.

Trodde du va den som skulle få mig och glömma  en annan men nej.


Har ingen hopp hos er kvar.

Tack för att du sårade mig  och hör aldrig mer av dig till mig !

Lev ditt liv så lever jag mitt.

Av moroxaa - 2 december 2009 12:36

Igår så kom jag hemma och va jätte trött så jag la mig och"försökte" att sova.

Men gick det ? Nej  !!

Låg i soffan och vred och vände mig men de gick inte så bra.

Brosan kom hem och började göra sina läxor medans jag försökte att sova.

(Vilket inte gick)

De knackade på dörren och borsan gick och öppnade.

De va Papi som hade kommit på besök så jag gick upp och gjorde han sällskap.

Vi satt och snacka ett tag och hjälpte brorsan med hans läxor.

Tiden gick snabbt och jag hade inte ens lagt märke till de.

Hade ju bestämt med en vän att jag skulle me på bio och jag va inte ens klar.

Fick sms : Jag är här. =O tänkte jag .. ge mig 5 min skicka jag tillbaka.

Fixade till mig snabbt och mami kom hem precis innan jag skulle ut så hann bara hälsa sen chao.

Utanför stod min vän och väntade på mig i bilen.

Vi drog till ett kina hack i haninge och käkade god mat väldigt fint ställe.

Satt där kanske 1 tim sen drog vi till Heron city.

Vi gick och beställde biljetter först och de blev New Moon.

Den började 20:30 så vi gick runt lite och kollade in grejer och sen  satte vi oss på en bar i närheten och drack lite =)

Därefter såg vi på filmen som jag inte alls tyckte om. Slutet va kefft !!

(Och jag som har hört så mycket om att den va bra)


De värsta av allt att jag inte hade några batterier på min mob och tjejerna försökte få tag på mig och min ****. Men va tvungen att stänga av mob för att jag behövde batterierna  för att skicka mess till mami. Jag va så stressad när jag gick ut att jag glömde nycklarna hemma och jag skulle komma rätt sent. 


Hahah de va så roligt för att när vi skulle in i bilen så ville inte dörren öppnas. (Tecken på att vintern är på väg)

De va iskallt igår och dörren hade typ frysts haha vi stod och försökte öppna dörren i typ 20 min sen gav vi upp. Jag fick gå in genom andra sidan för att sätta mig längst fram. Till slut när vi kom fram sa jag see och lär ... Man måste öppna med kärlek .. haha och så klart att dörren öppnades .. Fan va vi garvade !!

Blev avlämnad hemma ialla fall och direkt till sängs där man låg och sms med sin **** ett tag.


Idag fick jag sms från Polisen att jag kan gå och hämta mitt ID-kort som är klart. Jiippiii äntligen !!  =D Men får se om jag orkar hämta den annars blir de imorn ;).

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Music

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Bubbelroom


Ovido - Quiz & Flashcards