Moroxaa

Alla inlägg den 16 december 2009

Av moroxaa - 16 december 2009 00:26

Nu har jag varit lite seeg på att skriva inlägg men ska försöka göra mitt bästa innan jag åker.


I måndags så åkte jag till Rahma efter att jag hade slutat.

Vi tog de lugnt först bokade biljetterna och sen va de bara att hjälpa henne med hennes packning.

Allt gick bra till slut och jag fick min jacka =D

Va så trött på vägen hem att jag somnade på vägen men kom hem.

När jag kom hem så satte jag mig en stund och kollade på tv och fixade min annons för min jacka snabbt bara.

Fick gooda nyheter igår också. Philiii ska skjusa oss ÄNDA till skavsta på Fredag hehe. TACK PHILII än en gång.. =)


Jackan finns på blocket.

 


 Igår (Tisdag) när jag hade slutat träffade jag Rahma inne i stan.

(Stackarn fick vänta på mig en gång till)

(Träffade på en killkompis på vägen som man inte sätt på år och dar..=D)

Vi gick runt och runt och hittade VÄLDIGT mycket saker som vi behövde.

Fick ett samtal av F och jag hade ju missförstått hela grejen om examen grejen.

Jag trodde vi skulle på torsdag men de är faktiskt idag onsdag som vi ska dit.

Känns jätte stressig för slutar halv 3 och ska bli upphämtad halv 5.

Men men hittade min outfit till idag så är jätte glad. =D

Nimo och Mona kom in och mötte oss en snabbis sen drog jag,  mona hem och nimo,rahma stannade kvar.


(Gammal bild när vi va i Sundsvall. Nimo,jag och Rahma)

 


Kom till dalen och vi gick till ica först, skulle handla lite grejer hem.

När jag kom hem va de bara att börja laga mat och sen hämta upp mami vid t-banan.

Syrran skulle gå med shanel men hon ville VERKLIGEN INTE. Hon skrek hit och dit så syrran gav upp. Jag gick och mötte henne istället och när jag väl kommer fram till stationen är hon inte där. Ringer henne och hon är i ica (Andra stationen) jahaap VARFÖR SÄGER DU INGET??

Hon säger att hon sagt till Omar (brorsan)  men han sa inget.

Så fick jag gå ända till Ica i de häär jävla vädret.

Kom hem och tog de lugnt och sen va de dags för att färga sitt hår.

(Bara utväxten)

Ser prima ut faktiskt och så har man gjort naglarna och allt inför imorn.

Ska bli jätte SPÄNNANDE =D

Ni får höra allt imorn eller på torsdag om ja hinner ;)


Håller på färgar mitt hår.

 


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Music

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Bubbelroom


Ovido - Quiz & Flashcards