Moroxaa

Alla inlägg den 8 december 2009

Av moroxaa - 8 december 2009 23:01

Idag vaknade och mådde jätte dåligt så stannade hemma.

Medans ja va hemma så va de bara sängen som gällde. Sov fram till kl 3 om jag kommer ihåg rätt.

Men mådde bättre efter jag hade sovit en stund.

Tog nått snabbt och käkade och så tog jag de lugnt innan mami kom hem.

Mami kom hem och då va de bara dags att sätta igång.

Vi skulle nämligen börja julpynta.

Vi började med att flytta soffan in till MITT rum. I know och de är jätte trångt men ska ju ändå inte vara här hihi.

Sen va de att börja med julgranen som bleev HOOT haha och syrran kom senare så vi dekorerade ute vid våran altan.

Shanel ska få äran de här året att lägga julstjärnan på toppen av julgranen på lörda när hon kommer. =D (Tack Phili haha)

   


Vi blev helt slut efter allt julpynt och satte oss och käkade.

Jag och morsan satte oss och kolla lite tv sen beslutade jag att jag va tvungen att sätta igång med träningen igen.

Morsan sa till mig innan ja började träna att de inte fanns nått vatten, jag tänkte jaja.

Satte igång och tränade och sen efter så ville jag så KLART ha vatten.

Skulle ta vatten men de kom inget. Om inte jag fick PANIK.

Gick till duschen där de kom lite vatten bara.

De kändes som om ja va tillbaka i Barca där de va knazz med vattnet haha.

Va tvungen och duscha i små droppar typ haha.

De värsta av allt va att kanske 1 tim efter skulle jag gå och borsta tänderna så kom vattnet som vanligt. =S

OM INTE JAG BLEV IRRITERAD MEN MEN...


Åhh herreguuud säger jag bara!!

Min brorsa pratar i sömnen men nu gick han över gränsen och GICK i sömnen.

Han vaknade och sa nått om mami och va helt förvirrand och sen i säng.

Om inte jag va SKIIT rädd .. Chockad allt på samma gång.

Måste springa till syrran nu och berätta haha

Chaoo chaoo

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Music

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Bubbelroom


Ovido - Quiz & Flashcards