Moroxaa

Alla inlägg den 17 december 2009

Av moroxaa - 17 december 2009 20:28



Pepparkaks dag

   


Stockholm-Arlanda

       


Gurls night (Fredas)

 

    


Idol Finalen

       


Examen dagen

   

Av moroxaa - 17 december 2009 17:27

Igår gick allt primaa..=D

Hade lite svårt för att bestämma mig om jag skulle ha klänning lr inte.

Men de blev ingen klänning för mig.

Väntade på F och de va så mycket trafik så att jag gick vänta den  här gången.

H*n va så klart sen och vi skulle vara där 16:45 men h*n blev sen och vi va tvungna att springa till statshuset. De va inte alls roligt när jag hade klackar och i de här vädret. (inte lätt)

När vi kom in hade den redan börjat men dom hade nån slags kör som började.

De va jätte fint och "fina människor" va de också haha. Ni kanske undrar vad jag menar med det ... Nee men alla då menar jag ALLA hade typ balklänningar på sig.

Om inte jag ångrade mig att inte haft klänning haha men men.

De va verkligen fint och nån känd opera sångare va där och sjöng. (UNDERBART)

Efter de så gick vill till så kallade stora salen där dom serverade vin och lite att äta. Träffade F kompisar och som vanligt va dom ;).

Hade de jätte trevligt och måstes göra om =D. Men nästa gång blir de klänning haha. Fick också en grym skiva från F som vi kommer döda där borta =) Thanks !

Innan jag ska ut.

 



Idag så skulle F skjusa mig hem men först bjöd h*n mig på mat.

När vi va på väg hem va de faktiskt lite skrämmande. Man såg inte vägarna de snöade så himla mycket att man knappt kunde se bilen framför.

Jag beeer och böönar att inte vädret är så imorn när jag ska flyga..=S

Jag har aldrig flygit i sånt här väder och är lite skraj om jag ska vara ärlig.. och jag som inte är rädd för att flyga.

Ialla fall kom hem och när jag kom fram till min altan kunde  jag knappt  öppna grinden.  Heelt sjukt fick typ ta bort snö med skorna haha och sen när jag kommer fram till dörren, kunde jag inte öppna den.

Fick ta i och till slut öppnades den.

Hade tvättstugetid så gick och tvättade samtidigt som jag packade.

Kan inte fatta att jag åker imorn .. =S

Fick packa om typ 5 gånger för att jag hade för mycket kilo.

Men till slut gick de och jag är klar inför morrondagen.


Just nu sitter jag,Omar och Shaneliita och kollar på Bananer och pyjamas..=D

HATAR DEN men gör dom lite sällskap haha.

Har dåliga minnen från den de är därför ... När Omar var liten så va den hans favorit film. Varje dag då menar jag VARJE DAG kollade han på den. De avart föör mycket till slut att jag kommer ihåg att jag gömde filmen haha..

(Va ond jag är)

Men men nu ska jag hjälpa till med maten och bara ta de lugnt för imorn smäller det ..!!

Philli kommer och hämtar oss vid 18:00 så

BYE BYEE SWEEDEEEN AND HEEELLUUU LOONDOON =D


Shanel och jag

 


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Music

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Bubbelroom


Ovido - Quiz & Flashcards