Moroxaa

Alla inlägg den 7 december 2009

Av moroxaa - 7 december 2009 19:16

Det blev Movie Sunday till slut me la familia.

Först blev de GOOTT GOOTT med maten vi gjorde.

Alla tyckte den va jätte good och lyckad ;)

Till slut så hade vi 2 filmer som dom skulle sända på tv

Alpha dog och Jakten på lyckan.

Vi satt och kollade första kvarten på Alpha dog eftersom mami tjatade över att hon hade sätt den andra filmen. (Vilket hon inte hade gjort)

Till Slut böt jag kanal och vi skulle kolla på Jakten på Lyckan den är så BRAAA och med Will smith the best ;)

Mami blev sur och ville se den andra men när hon väl såg den ville hon inte bort från tv haha. Vi satt och grät sönder oss. (Som vanligt)

Efter filmen så va de ingen söönm för Jennifer inte..

Utan hon satt upp och pratade i tel med S hela natten tills hon skulle upp.

Hade de jätte trevligt och måste göras om =D

                 Syrran                Syraan och Sarsoora

   


Då vare bara dags på morgonen och hoppa in i duschen och vakna till.

Om inte jag va DÖÖÖÖÖÖÖÖ trött på daaan och vädret med all mörker vi har gjorde inte saken bättre.

S va ju bara tvungen och göra mig avis medans han va hemma va jag fortfarande kvar och va as trött.

Va jätte trött men va tvungen och hämta mitt legg som har legat där och väntat.

Fick sällskap av Vagge och Jey som ände skulle mot Rådhuset.

När jag väl kom fram va de ganska mycket folk men fick vänta tills min tur.

(Höll på somna)

Hämtade mitt legg och de ser VERKLIGEN annorlunda ut nu ska jag säga.

De ser ut som typ körkorts kort eller nånting.

Men en sak som är COOLT med koret haha är att om man tar kortet och lägger framför ett ljus så ser man mitt foto men genomskinligt.. jag vet låter konstigt men vet inte hur jag ska förklara haha.

Träffade på 2 kompisar utanför som skulle göra pass, så pratade lite med dom sen va de bara

HOOME SWEET HOOME!!

Kom hem tog nått och käka snabbt och kollade på min serie.

Därefter blev de ett samtal med S som va jätte trött stackarn ..

Men lät han sova MEN han ska göra en sak innan jag åker and i hope U DO!! =p

Är ganska trött själv men vet inte om jag vågar gå och lägga mig så här tidigt...

Tänk om jag vaknar vid 2-3 tiden och inte kan somna om KNAZZZ..

Ska jag ta chansen ?? Måste fan kriga för att hålla upp ögonen haha..

Nee men nu blir de läggdags för MEE ..


Good natt para todiitoos...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Music

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Bubbelroom


Ovido - Quiz & Flashcards