Moroxaa

Alla inlägg den 3 december 2009

Av moroxaa - 3 december 2009 19:20

Jahap då va de bara att säga Chao Chao till min mobil.


För några dagar sen har jag börjat få problem med min mob.

Jag kan lixom inte ladda mobilen men jag vet inte om de är själva mobilen lr laddaren. Har på sistonde fått hålla i laddaren medans jag har laddat.

Och de värsta av allt att ja laddar hela natten så har jag ändå inga jävla batterier på mobilen.  =S

Idag när ja satt och smsade märkte jag att jag inte hade batterier och skulle ladda.

FIICK DAAAMP !!

Jag kunde inte ladda och min mob bara slocknade hela tiden.

Jahaap där gick den mobilen har inga batterier och de funkar ej och ladda.

Blev DESPERAT och började leta efter nån gammal mobil som vi kanske hade hemma.

Hittade en gammal som ja har haft innan den här mobilen så de blir tillbaka till ma old phone.

Men problemet är att jag är så hiimla vaan med touch och nu har jag med knappar hur ska de gå ?? Aja bara börja vänja sig och lägga min andra på lagning.

Men de väärsta med den här telefonen jag kommer få använda nu är att jag har alltid haft problem med att få mina sms så de kan uppkomma igen. =/


Im gonna miss ma phone.. =(

 

Av moroxaa - 3 december 2009 16:37

Jeremih - Raindrops


T-pain - Take my shirt off


Snoop Doog - I wanna rock


Jay sean ft lil wayne. Sean paul - Do you remember


Trey songz - Lol smile face


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Music

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Bubbelroom


Ovido - Quiz & Flashcards