Moroxaa

Alla inlägg den 4 december 2009

Av moroxaa - 4 december 2009 14:01

Igår hände nått hemskt.

När jag och morsan satt och kollade på tv medans syrran duschade sprang shanel runt och lekte.

Helt plötsligt hör man inte shanel nånstans och då måste de vara nått fel.

Jag och mami trodde Shanel va inne i toaletten med syrran men tydligen inte.

Syrran började skrika och shanel hade låst in sig i toaletten.

Alla fick panik och vi visste inte vad vi skulle ta oss till.

Vi hade förut ett lås på toaletten där man kunde öppna utifrån men vi har en ny där man inte kan öppna utifrån.

Syrran tog ett djupt andetag och sa lungt till Shanel tänd lampan (för hon hade släckt lampan). Hon tände lampan och sen sa hon Shanel Lås upp låset och vi stod utanför med hjärtat uppe i halsen. Till slut öppnade hon dörren och som ingenting hade hänt kom hon ut skrattande.

Hon va inlåst kanske 2-3 min som tur va och inte mer.

Tänk fall hon inte skulle ha kunnat öppna vad skulle vi ha gjort då ??

Ringa polisen så att dom ska ta 30-40 min på sig att komma hit och öppna ??

Tror inte nån utan oss skulle stått ut med de.

Så jag säger till er alla som har barn vid 2-3 åldern va försiktiga med lås och så.


Idag va jag och hämtade min jacka som jag hade beställt.

Den va helt ok faktiskt blev inte helt nöjd med den.

Den va lite kortare än ja hade trott faktiskt men men..

Ska behålla den ialla fall ;)


Idag blir de en lugn kväll för mig.

Ska träffa en gammal vän jag inte träffat på år och daar.

Ska bli jätte roligt och träffas efter så lång tid.

Vi ska gå och fika nånstans och bara prata gamla och nya minnen.

Sen får vi väl se vad som händer =)

(Kanske dyker upp några bilder senare)

Just Gossip Today ;)


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Music

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Bubbelroom


Ovido - Quiz & Flashcards