Moroxaa

Alla inlägg den 6 december 2009

Av moroxaa - 6 december 2009 18:11

Va hos Rahma igår vid 1 tiden.

Hon va så klart sur för ja skulle ha kommit tidigare haha.

De va ju ände rätt sent jag kom.

När jag kom fram så fick hon en idé om att göra latte.

(Hon visste inte så klart hur maskinen funkade)

Hon lyckades till slut och den va Goodkänd okeej haha.

Vi skulle sätta oss och kolla på film när ja kom på hur jobbigt de va att välja.

Har varit där förut och blec chockad av alla filmer dom hade.

Man skulle verkligen kunna sitta 1 år haha framför tv och tjocka sig för att se alla filmer. Jag skojar inte när ja säger att ja stod minst 10 min och va helt förvirrad för visste inte vilken film ja skulle välja.

Och kanske mer än hälften av filmerna är inte ens öppna.

Till slut kom Bad jag Rahma att hjälpa mig och när vi väl valde hittade jag en film och hon en film.

Men de blev en film me Queen latifah kommer ej ihåg va filmen hette.

Vi satte igång filmen och vi hann bara se kanske 30 min av den när hennes morbror kom hem. Jahap haha de va de bara och stänga av.

Vi kunde ha stannat kvar och kollat på filmen men han erbjöd oss skjus hem och vrf tacka nej.;)

Fick skjus hem och in vid datorn blev de.

Va jätte pigg och va uppe till 6 på morgonen=S


                    Rahma försöker göra latte               Jag helt förvirrad över alla filmer

                                                       


Idag vaknade jag vid 2 tiden och va jätte seg.

Sarsooora (Sara) kom förbi och jag va bara tvungen att visa min VACKRA klänning jag har köpt och mina skor.

Varför va jag tvungen och visa ??

När jag väl va så trött och seeg bad hon och min syrra mig att pröva ALLT.

Dom tyckte ja va SÄÄÄSII ialla fall haha. Ni får väl se kort från nyår ;)

Men de va bara att förbereda sig för tvättstugan som väntade sen.

Fick "lite" hehe sällskap av en vän i tel medans jag tvättade så de va lite trevligt.

Nu har jag och brorsan gjort lite "snacks" typ som man kan käka innan maten.

Vi gjorde en snabb Taco tallrik typ. Jätte good och sitter och äter nu.

Men ska inte forsätta här nu. Ska hjälpa mami med maten.

Idag blir de Potatisgratäng med carne ;)


                                   Min "Taco tallrik"                               Brorsan gör sin 

                




Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Music

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Bubbelroom


Ovido - Quiz & Flashcards