Moroxaa

Alla inlägg den 14 december 2009

Av moroxaa - 14 december 2009 13:39

F va och lämnade mig hemma vid 6 tiden.

Kom hem och mami pratade knappt med mig =(

Men men tog en lång och varm dusch sen va de bara att fixa sig.

F bjöd mig till nån födelsedags fest. Nån fyllde år tyldigen.

Kom dit och stämningen va suuper. Alla va trevliga och sociala verkligen.

Loove it.

Vi tog de lugnt minglade lite och människorna va galna där men på ett bra sätt.

De va en person där ja tyckte mycket om haha han fick mig och skratta så mkt.

Han va verkligen komisk av sig om man säger så.

Efter de så drog vi och klubbade några st och vi hade verkligen jätte kul.

Måste göras om verkligen.

Några av F kompisar hade verkligen blivit förvårnade att jag va that quite one på festen och sen när vi va ute va ja a crazy gurl haha.  (på ett bra sätt)

Eftersom jag dansa inte och så på festen (kände inga) och sen när vi klubba dansade jag sönder mig haha.

Vi drog hem sen efter en låång och rolig dag.


Idag så fick jag sluta tidigare och ska hem till Rahma.

(Att jag pallar)

Ska hämta min jävla jacka som jag är så jävla trött på och sen ska vi ta ut våra biljetter till london. Ska också tvätta och träna så de blir en toppen dag.

De känns så stressigt nu när man ska åka på fredag.

Och de är så typiskt mig att jag ska göra allt i sista min.

Känns som om ja inte kommer ha tid och andas men men haha.

Nu i veckan blir de sleep over hos Tati också måste hämta mina saker där OCKSÅ men ska umgås med min loccita också de va ett tag sen.


På torsda blir de lite spännande ..

De är så att F kompis har bjudit oss på hans examen så de ska bli kul och gå.

Vi får väl se hur de går när ja har varit där ;)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Music

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Bubbelroom


Ovido - Quiz & Flashcards