Moroxaa

Alla inlägg den 10 december 2009

Av moroxaa - 10 december 2009 21:34

Igår blev de ingen stan för mig. Ska förklara varför.

Hade slutat 14:30 och skulle träffa rahma i stan efter hon hade slutat.

Men Frank hörde av sig och insisterade på att bjuda mig på käk så han kom förbi mig och hämtade mig.

Jag tänkte eftersom ja skulle ändå få vänta på Rahma i 1 tim kan ja lika gå och käka sen kan han lämna mig i stan.

Tiden gick och vi satt och käka och så.

Rahma skickar mess och säger att ja ska börja åka eftersom hon redan hade slutat och va på väg in mot stan.

Vi käkade snabbt klart och började åka.

Och inte tänkte jag att de skulle vara VÄÄRSTA bilkörena.

Vi satt i bilköena ett bra tag och Rahma stod och väntade.

Till slut sa hon att hon inte pallade vänta och åkte hem. (Sorry)

Så jag åkte hem till Frank och tog de lugnt dära sen blev jag skjusad hem för att kolla på STOCKHOLM-ARLANDA.


När jag kom hem hade alla förberätt sig här hemma.

Morsan hade tagit fram goott gott och lite vin och syrran med sin glögg haha.

Paola va här också på besköök.

Morsan och alla kom i början av programmet och ni skulle hur hysteriska lr bättre sagt hur husterisk min syrra blev när hon såg att dom filmade henne så nära haha.

Jag så klart doog jag av garv och alla här satt och grät haha.

Se hur alla överdriver och grinar för fullt haha.

Om ni undrar fall jag va me .. Neeej vaa hemma och fixade la fiesta för brorsan.

Ni kan också se hela avsnittet på

www.tv3.se/play/224480


Hade berättat för morsan om att ja inte kunde sova så fick en sömntablett och efter 10 min hade jag somnat på soffan haha.

Gick och tvättade ansiktet snabbt och sen direkt till sängs.


Aww så söött av Philii.

Han skickade sms till mig i morse och frågade om nån va hemma.

Och ja svarade nee vrf?

Han sa att han skulle komma förbi för att lämna julgodis till familjen.

Sagt och gjort när jag kom hem fanns dom utanför dörren och väntade.

TACK PHILLII =D

 


Pratade med Tati idag och vi bestämde oss att dra in till stan.

Vi möttes upp i t-centralen och gick runt i julmarknaden.

Uff när jag sååg mina chooros ville jag bara springa fram och köpa men NEJ! haha jag fick stå imot.

Kom hem efter att varit en stund i stan med Tati och köpt min hårfärg som jag behövde.

När ja kommit hem va de bara att börja städa mitt rum och lägenheten med lite musica.För imorn kommer släktingar och familj förbi

Lagade mat och sen snabbt satte ja och syrran oss och kollade på Mammas pojkar som vi hade missat halva av.

Blev HEELT chockad över deras beslut och tycker verkligen synd om Bobby för att han inte fick välja tjejen han igentligen ville ha.

Men men som sagt de är deras liv.

Jag i kungsan                 Tati och jag                      

   


Imorn så ska familjen och the BIG ROJAS family komma och ta de lugnt lite här hemma och seeeeeen.

Vi ska promenera lite fram tills vi kommer fram till globen för vad ska de vara där??

Joo IDOOOOL FINALEN.

Jepp people Jennifer are going.

Inte för att dom jag hejade på är kvar men .. nått att göra med familjen är väl trevligt. =D

Så vi får se hur lång den är för jag kanske bara kanske drar ut med tjejerna en sista gång innan jag åker.

Har inte träffat några på ett tag och dom vill träffas innan jag åker men som sagt de får vi se imorn ;)

 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Music

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Bubbelroom


Ovido - Quiz & Flashcards