Moroxaa

Alla inlägg den 5 december 2009

Av moroxaa - 5 december 2009 23:45

Igår blev de inte alls som planerat.

Skulle träffat min tjejkompis men hon kunde inte .

Så ringde min kilkompis och stackarn fick vänta på mig i 1 tim och 30 min.

JAG VET .. !! Men de va inte meningen .. (SORRY)

Så jag träffade honom och han tog mig till nån krog/club i Täby. (I know)

Vet inte varför men de blev som de blev.

De roliga va att min tjejkompis Meypan som jag inte har sätt på länge jobbade där. Så de va lite kul att träffa henne efter så lång tid.

Och turen hade vi också att de va just den kvällen ROCK kväll.

Men vi satt och drack och såg på när andra roade sig.

Till slut när man hade druckit några glas började man digga till rock haha.

Meypaan jobbar =)

 


Vaaknade idag med den värsta huvudvärken man kan ha!!

Men men vaknade upp av att Angel hade bombat min mobil.

(Hade sagt till henne dan innan att vi skulle dra till stan)

Men som sagt vaknade sent (vid 3 tiden) och då blev de sent för att åka in till stan eftersom dom stänger 17.00

Så vi bestämde oss för att åka till kista.

I sista sec ville mami också med så vi åkte alla till kista.

När vi väl va i Kista så kom papi också dit eftersom han bor bara 15 min därifrån.

Vi gick runt och runt och tiden bara gick.

Angel drog för hon skulle till sin kille.

Jag eller bättre sagt Mami köpte ett par UNDERBARA skoor som jag älskar som är till nyår. =D

Och papi köpte en klänning till mig som är PERFEKT till nyår...

Är jätte glad över mina saker och känner mig jätte bortskämd ida haha.

Min brorsa va jätte avis på mig att jag hade köpt så mycket. (stackarn)

Men så klart hade Mami och jag tänkt på honom och köpt en hel putfiitt som han doog för hehe.

Ni får se bilder men inte på min dress för den får ni se på nyår ;)


My Shoes (Dom ser blåa ut men dom är Lila)

 

Min nya bh/bikini

 



Nu är jag kanska stressad och ska dra till Rahma som har stressat och bombat mig att komma till medis.

Hon sitter barnvakt och vill ha lite sällskap så ska skynda mig nu och dra till henne.  MOVIE NIGHT !! =D


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Music

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Bubbelroom


Ovido - Quiz & Flashcards