Moroxaa

Alla inlägg den 11 november 2009

Av moroxaa - 11 november 2009 21:50

Idag fick jag reda på av mami att på fredag ska jag, lill brorsan och hon gå på bio. Visste ingenting förren hon kom hem med biljetterna. Vilken film de blir .. jo, de blir 2012 .. =O ser verkligen fram imot att see den men ändå lite läskigt.. Tänk dig att vi är på 2009 just nu och 2012 är bara om 3 år .. usch vill inte ens tänka så långt .. men men de ska bli spännade att se världspreämier med la familia.

 

Imorn ska jag till Tandläkaren .. Usch säger jag bara.. Älskade det när jag va liten, men de kanske var för att jag inte hade några hål lr nånting. Nu på sistonde vill jag inte ens gå igenom dörren. Mami gjorde inte saken bättre genom att säga .. Jennifer ta en alvedon innan du går =O   Får väl se hur allt går imorn =S

 

Just nu sitter jag framför tvn con mi familia och kollar på efterlyst i väntan på att So u think u can dance ska börja..

Med lite glass vore inte dåligt ?? =) 

Syrran stressar fett för att få datorn så me vooy

ps. Tränade lite också *Tihii*

Asique gente.. A mirar la seriee.. Chaiitoo




Av moroxaa - 11 november 2009 16:10

Igår gick jag och la mig rätt tidigt för att vara "jag". Gick och la mig igår vid 23:00 tiden och de är väldigt tidigt för mig. Annars brukar jag vara uppe till ungefär 3-4 tiden och vara inne antingen på datorn eller så blir de tvn. Det brukar oftat vara datorn som är problemet för mig.. om jag inte har nått att göra, så hittar jag alltid något att göra.

 

När jag vaknade i morse så va jag jätte trött .. att så fort jag kom hem blev det sängen. Dom senaste dagarna har jag varit sliten och trött pga att jag har lagt mig så sent, jag kanske behöver mer sömn?? 

Sovit efter att kommit hem har nu blivit en vana. Måste kanske ändra hela min rutin med att sova ??


När jag vaknade för nån tim sen gjorde jag mat till mig och lill brorsan. Och nu sitter jag har och skriver =)

 

Nånting konstigt är de med mig vet inte riktigt vad de är. Så fort ja har kommit hem dom här 3 senaste dagarna har jag börjat nysa som faaan. =S vet ej vrf.. har inga husdjur lr nånting. Och kontigt nog är jag inte allergisk mot NADA...   Det kanske är målarfärgen ?? Dom har kommit och målat vårat badrum nyligen .. kan det vara de ?? Men hur normalt kan de vara att vara allergisk mot målarfärg ?? =S

 

Cansada de hacer nada


  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Music

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<<
November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Bubbelroom


Ovido - Quiz & Flashcards