Moroxaa

Alla inlägg den 19 november 2009

Av moroxaa - 19 november 2009 17:16

Idag va jag och träffade Jasmine i Gullmars. Hon hade några grejer och göra så följde med henne.

Efter att ha varit där va de lite gossip på väg till Farsta.

Hon följde med mig för att jag skulle fixa legg som jag fortfarande inte har gjort.

Har gått runt med mitt pass överallt och de vill jag inte göra mer.Har bara inte haft orken att göra en. =S

Och nu när jag ska till London vill jag ej riskera att tappa mitt pass lr nått och inte komma hem. =S


När väl va i gullmars så sa Jasmine till mig men de finns fotoautomat här i gullmars men jag skulle spela smart och ba nee jag gör allt i Farsta bara. När vi väl hade kommit till Farsta så funkade inte den jäävla maskinen.

Satt och tröck in 10an som hade fastnat men gav upp till slut. Vi drog till informationen och dom sa att den va trasig.

De va de lixom, vill bara fixa mitt legg innan jag åker. Hur lång tid tar de igentligen och få sitt legg ??

Hinner jag få den innan den 18:de ?? =O

Vi får väl se.

Så tänkte gör allt imorn och så ska jag göra en massa andra grejer också.

OBS Ingen mer UTGÅNG för mig tills ja åker till London. Måste spara mig lite hehe


Lääängtar så håårt till IMORGON för då ska jag oh Rahma boka våran biljetter =D

Vi har pratat varje dag om de här haha jaa vi är desperata om ni undrar haha.

Vi ska besöka massa nya ställen där borta har vi bestämt. Vi kommer verkligen vara TURISTER och ta mycket kort lol

De bästa av allt är att vi har fixat en egen lägenhet där borta så vi slipper slösa onödiga pengar på hotell och så.


Looondon ya estamos en camino !! =D

Fergie - London bridge


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Music

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<<
November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Bubbelroom


Ovido - Quiz & Flashcards