Moroxaa

Alla inlägg den 16 november 2009

Av moroxaa - 16 november 2009 16:37

Skrev inte så mycker igår eftersom va trött och seeg.

 Mami tvingade mig till slut att kolla på Heartbreak hotel på 4:an igår. När morsan sa att vi skulle kolla tänkte jag hmm den låter bra, men när hon sa att de va en svensk film va de en heel annan grej.

Jag personligen tycker inte om svenska filmer. Vet inte riktigt varför men de har alltid varit så för mig.

Satte mig till slut och kollade på filmen eftersom mami tvingade mig, fast hade datorn framför mig ändå.

 I början va jag inte alls intresserad eftersom de handlade om en svensk film, men sakta och säkert vart jag helt inne i filmen. Tror nog att de är en av de bästa svenska filmerna jag har sätt.

 Fast har inte sätt så många hehe

  






Idag va jag och tog sputan för svininfluensan.

Va jätte osäker om jag skulle ta den eller inte eftersom man har hört så mycket om den.

Men man vill inte ta risken att bli sjuk heller.

Ska man ta risken att bli smittad lr ta den risken att ta konsekvenserna när man tar sprutan?

Själv så är jag ****  RÄDD för sprutor. Jag fattar inte ens att jag klarade av de.

Blir bara svimfärdigt så fort jag ser den där jävla sprutan.

När jag satt och väntade va jag jätte nervös och tvekade håårt på att göra den.

Min tjejkompis gjorde före mig och jag kollade, hon va helt lugn men skrek typ lite för att skrämma upp mig. (schysst)

Till slut va de min tur och ja blev nervös och ville bara få de gjort.

De gick snabbt och jag ryckte till. Fick tårar och allt om jag ska vara ärlig haha.

HATAR SPRUTOR !

Men so FAAR är allt bra. Men bättre va de inte när dom sa du kanske får feber eller ont i armen.

Vi får väl se hur jag mår dom kommande dagarna ;)

  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Music

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<<
November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Bubbelroom


Ovido - Quiz & Flashcards