Moroxaa

Alla inlägg den 22 november 2009

Av moroxaa - 22 november 2009 18:06

Hittade den här videon och de är helt sjukt asså.

Att människor inte reagerar och ingriper. Okej jag håller me, jag ialla fall skulle vara i typ chocktillstånd men ja skulle ialla fall gjort NÅNTING istället för att bara gå förbi!

Aja .. Att de finns sånna människor i världen..

Vad skulle ni ha gjort ??



Hittade en annan video också som är heelt sjuk.

Okeej man kanske garvar först men faan tänk efter vaa faan är de för Man/kompis som ska bli sådär när man vinner cash ?

Jag skulle släängt honom ööögona bööj efter de där !!

Tycker fan att han får skylla sig själv när han ringde sin chef och sa så.

Kolla själva så förstår ni vad jag pratar om ;)

Av moroxaa - 22 november 2009 00:32

Igår va det en heelt seeg dag för mig. När Rahma hade gått käkade vi hela familjen och kollade på massa Filmer.


Snackade med My Beest Friiend MATTE *Tihi* lr ska jag säga min psykolog??

Aww mycket kärlek till honom. Han vet verkligen hur man muntrar upp mig.

Men det hans jäävla pankis vill jag ej veta haha. (Blir bara sugen)


Rahma kom till mig vid 11 tiden tror jag att de va.

Morsan bjöd henne på vin så klart och tackade hon Neeej ??

Absolut inte .. Vi satt och snackade en lååång stund med morsan medans vi hade lite musica i bakrunden.

Du vet hur mammor är ialla fall min överbeskyddade och allt. Mami gick igenom allt för mig och Rahma att vi ska vara försiktiga och allt när vi är i London haha.

Vii ska vara snälla flickoor (Alltid)

Rahma gick från mig ungefär vid 3 tiden och ja va lite till inne vid datorn sen somnade jag skööönt =D.


Idag vaknade jag gaalet sent vid typ 3.

Jag veet jag är stöörsta söömntutan på denna JOORD men va ska man göra? =P

Skulle gått ut ida med tjejerna men de blev massa strul hit och dit så de blev inget. Och neej då menar jag inte ut och klubba lr nått utan bara till en kompis och chilla ;).


Nu sitter jag här hemma och kollar på Night at the Roxbury som är så TÖÖÖNG.

Sitter och snackar me min mattee och diskuterar filmen haha ..

Vi döör av gaarv för oss själva .. han bakom sin dator och jag bakom min.

Hur patetiska kan man inte vara haha .


Men nu ska ja ut och träffa en vän som ska hämta mig såå mer updates tomorrow. Good natt people =)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Music

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<<
November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Bubbelroom


Ovido - Quiz & Flashcards