Moroxaa

Alla inlägg den 14 november 2009

Av moroxaa - 14 november 2009 00:26

Kom hem och tog en lååång varm dusch innan jag började fixa mig. Efter ja hade duschat va jag osäker fall ja skulle platta mitt hår eller inte .. Men de blev så ändå =P Eftersom de tar bara 10 min för mig att göra de. För andra tar de mer än en tim hehe fast har tunt hår de är därför de går så snabbt.

Jag och brorsan åkte till hötorget och mötte mami. Vi kom fram och vi tog en fika innan vi köpte massa popcorn och godis som brorsan ville ha. Vi kollade på Världspremiären 2012 ! Deeeen va så TUUUNG. En film jag verkligen rekommenderar till ALLA och seee !! Tänk fall vi går under 2012 ..?? Ska man göra ett sånt misson för att komma med skeppet ?? Ni kanske inte förstår vad jag pratar om men see filmen =D


Kom heem efter en lååång och bra film.. Tog de lugnt och inne vid datorn som vanligt..

En freda utan utgång.. Hahah fick ett samtal av min kompis och hon frågade jenni vart är du nånstans.. Ja sa jag är hemma vrf .... VAAAHH sääger hon hah jag som trodde du va ute nånstans så vi kunde träffas .. Men där ser man Jenni går inte ut alltid haha =P

Fredagen den 13:de hmm haha de har inte varit nån skillnade för mig faktiskt. Så tror inte så mycket på de förrän ja får uppleva det själv. Like everyone says LIFE IS WHAT YOU MAKE IT PEOPLE ;)


Satt och snacka me några små underbara clowner nyss haha dom gjorde min dag ska ni veta =D

Tror dom drack liiite för mycket lr så hade dom tagit nått ialla fall så som dom va .. går ej och beskriva =P

Kärlek till er grabbar ialla fall haha

Och el dominicaanoo tillägnade en låt till mig som ni ska få höra =D

Ps. Har lovat honom att vi ska dansa till den här låten.


 


Imorn blir de stan och shooppa lite me Tatii =D

Vi tänkte dra ett gäng tjejer till The grind faktiskt.

Har varit på deras första och de va heelt sjukt braa.. braa musik och mycket bra djs ;)

Mina tjejkompisar har varit på dom andra och sagt samma sak, men nu har dom bytt klubb och hoppas på att den är bättre än Clustret för tyckte inte om klubben. Men vi får se hur allt går. Har hör att mycket folk ska gå så jag hoppas att de inte blir massa drama (som de blev förra helgen med massa bekanta) bara un buen dia con mucho BAILE !! =D

Juste haha ska kööra nykter heelg faktiskt ..=D Såå de bliir ingeen alcohool för min del bara some REEEDBUULL =D

Seee u there people if u going holla.

Un besito en el potiitoo


  



Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Music

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<<
November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Bubbelroom


Ovido - Quiz & Flashcards