Moroxaa

Alla inlägg den 17 november 2009

Av moroxaa - 17 november 2009 17:01

Igår fick jag lära mig ett nytt ord av shanel (min systerdotter 2år) på spanska.

Hon peckade på en clown som hon har och sa tonii tonii tonii och ja kollade på henne och vadå tonii ??

Min mami och syrran kollade konstigt på mig och ba jaaa man säger tonii på spanska.

Jag kollade konstigt på mami och ba neeej man säger ju payaso hon ba aa men inte i Chile.

Happ de visste inte jag, så fick lära mig ett nytt ord på spanska av lilla Shaneliita haha.

  



Igår kollade jag på Mjs konsär som vi har på dvd. Den va grymt bra men va så otroligt trött att jag somnade under halva konsären. Jag vet hur kaan jag ?? De är MJ vi snackar om men kunde verkligen inte hålla mig.

Så jag somnade vid 8 tiden.

Jag kan inte lägga mig tidigt för då vaknar jag vid 1-2 tiden och kan inte somna om och de va precis de som hände mig.

Jag vaknade vid 2 och kunde verkligen inte somna om. Visste inte vad jag skulle göra eftersom alla sov här hemma.

Så jag låg och sms med una persona especial *tihi*

  




Sen va de RAHMA haha som bombade min lur och krigade i minst EN tim för att jag skulle ringa upp henne.

Hon som är en TELEFONFREAK kan prata i timmar men jag är en SMSFREAK. (Gillar ej och prata i tel)

Vi satt och dödade varandra på sms och till SLUT ringde jag upp henne.

Vi låg och snackade till kl 7 på morgonen helt sjuk.

De ända vi snackade om va LOONDOON !!

Jaaa kära människor jag och Rahma ska dra till London den 21 dec till 4 Jan.

Så vi ska fira Jul och nyår där borta. De ska blii off the huuck.

Läängtar som faan och Rahma kan inte sova pga att hon längtar så mycket haha.

LONDON HERE WE COME!


  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Music

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<<
November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Bubbelroom


Ovido - Quiz & Flashcards