Moroxaa

Alla inlägg den 23 november 2009

Av moroxaa - 23 november 2009 01:58

Varför ??

Jag har så himla otur när de gäller killar har jag märkt.

Antingen så är dom knazz lr så har dom ingen tid för mig.

När jag väl hittar någon så hittar jag alltid något fel.

Försöker glömma men de går ej.

Hur länge ska du vara kvar i mina tankar??

Har försökt komma över dig medans ja har träffat andra men du ska alltid komma upp i mina tankar vrf ?

Du har valt din väg och jag har valt mitt även fast jag inte vill så kan jag inte göra mer. Vet att jag har gjort dumma saker som du nog aldrig kommer att förlåta mig för, men kan inte göra saker ogjorda.

Önska bara jag kunde spola tillbaka tiden och få saker ogjorda men jag kan inte =(

De gör ont när ja tänker på dig om du bara visste ..

Om ja skulle träffa på dig lr prata med dig så vet jag inte hur jag ska reagera eftersom har inte pratat med dig på ett tag.

Skulle säker bara vilja springa fram och krama dig men går det ?

Nej, Skulle vara tvungen att dra tillbaka mina känslor och spela som inget.

Men du kommer alltid att ha en plats i mitt hjärta vad som än händer.

 








Är ute efter något seriöst men finns de sånna killar här i världen ?

Neeej.. !

Grejen är att jag inte letar utan tar de som de kommer bara.

Men har bara insett ett tag att se acabo med allt festandet kanske går ut nångång men inte lika ofta.

Om jag nu skulle ha kille skulle saker förändras som sagt, skulle tillbringa mer tid med honom.

Vaaart fiinns ni killar som vill ha nått seriöst igentligen ??






Tror inte att jag är så krävande när de gäller killar faktiskt.

Mina tjejer tycker ja har dålig smak när de gäller dom, men som sagt alla har sin egna smak. Hehe

Tjejerna kallar mig *nigga lover* eftersom har bara varit tillsammans med mörka.

Är de kanske felet ?? Kopplar jag bara med dom lr ??

 








Oftast är mitt problem hos killarna att dom är badboys, för snälla, otrogna eller helt enkelt inte har tid för mig. Då menar jag att ja måste träffa "han" när han bara kan.

Hur ska ett sånt förhållande funka ? Ska inte förhållande handla om två personer och inte en ?










Trodde jag hade hittat en som skulle få mig och glömma dig, men han svek mig på de sättet han visste att männskor som gjorde så , HATADE jag.

La vida sigue pero pensando en ti.


Har märkt att ni killar ger mig huvudvärk och massa problem.

No quiero mas nada con nadie !




Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Music

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<<
November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Bubbelroom


Ovido - Quiz & Flashcards