Moroxaa

Alla inlägg den 20 november 2009

Av moroxaa - 20 november 2009 19:01

Igår satt jag och Rahma och prata i timmar och ni vet säkert om vad haha.

Tror vi va liteee för DESPERATA ska förklara vrf.

Igår kollade jag på Mammas pojkar och Glee som jag har börjat kolla på.

När jag kollade på Glee halvsov jag typ men försökte verkligen hålla mig vaken men somnade.

Rahma bombade mig med sina sms vid 23:00 tiden och jag ignorerade smsen för va så himla trött.

Men till slut lyckades hon väcka mig och ja va ändå tvungen att gå upp för vi skulle boka våra biljetter.

(Efter 00:00 skulle vi göra våran bokning)

Gick in på Nordea för att kolla om mina cash hade kommit in pero nada.

Ringde upp Rahma och förklarade.

Men vaad tänkte hon och jag igentligen ??

Idag är den 20:de ju och vi trodde vi skulle få in våra cash money men neeeej haha.

Vi va helt ute och cyklade, vi får ju dom den 25 så de är bara att vänta till onsdag =P

Vi får boka Tisdag NATT Rahma ;)

ps. NIMOO ALLIIIIII ska med oss till Loondon så its gonna be CRAAZY.

 



Kom hem och la mig och sov som vanligt va gaalet trött.

Hade pratat med Rahma tidigare och hon skulle komma förbi en stund.

När hon sa de trodde ja hon menade kanske vid 5 tiden lr nått för vi snackade vid 12.

Men hon kom typ vid 2 tiden haha de kändes så fort och ja låg så klart och sov.

Jag hörde nån knacka men pallade ej gå upp trodde först de va lillbrorsan men han har ju nyklar =S

De slutade inte och knacka så gick upp och öppnade och där stood hon med värsta smilet medans man är helt nyvaken haha.

Hon kom in och jag somnade om (prata om att vara social) haha

Hon va inne lite vid datorn sen gick hon för hon hade lite grejer och göra men hon kommer senare =D

Då blire FILMKVÄLL för oss ..=D

Vi har ju bestämt att inte gå ut mera förrens London så vi håller oss ;)


Det kanske blir bio senare med henne och Nimo men vi får se hur kvällen slutar =D

Ingen utgång för oss Rahma på ett tag haha

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Music

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<<
November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Bubbelroom


Ovido - Quiz & Flashcards