Moroxaa

Alla inlägg den 24 november 2009

Av moroxaa - 24 november 2009 19:58

Igår som ni kanske märkte skrev jag inget nytt inlägg pga ett litet problem hehe.

På söndag kväll så låg jag och snackade me my soulmate Rahma så klart till ca 2 tiden. Därefter satt jag vid datorn till ca 4 tiden och där imellan skulle jag gå på toa och min dörr (så klart) måste låta så himla mycket att mami vaknade och så klart fucka ur haha. Hon kom in till mitt rum och tog datorn från mig. Schysst lixom haha.

Igår va jag ledig så gjorde good frukost och satt framför tv och åt.

Okej ska vara ärlig med er. Jag blev DESPERAT utan datorn !!

Tror datorn börjar bli ett stort problem för mig =S

Ialla fall jag som va så DESPERAT började fan leta över hela lägenheten efter datorn.

Hitta jag skiten ? NEEEJ

När brorsan kom hem efter några tim så berättade han för mig att mami hade tagit med sig datorn till jobbet.

Där va den datorn .. Utan datorn hela dagen va jag =(

Men som ni ser har jag fått tillbaka den idag =D





Idag kom jag hem va jätte trött eftersom jag somnade vid 10 tiden sen vaknade jag vid 2 och kunde inte somna om.

Så jag satte in lite filmer och kollade på en som jag inte har sätt på länge.

Are we ther yet

Den är tuung och rolig haha. Den höll mig ialla fall vaken tills jag va tvungen att gå.



Har fastnat för en ny "spansk" serie som går kl 18:00 på Canal de las estrellas och den heter MAR DE AMOR.

Jag som är Serie FREAAK har hittat den och kolla på.

Nu kommer jag verkligen att fastna framför datorn eftersom jag pallar inte vänta tills den ska komma på tv.





Idag ska jag och Rahma ÄNTLIGEN boka våran biljetter !!

Looondoon here wee come ..=D


Har sagt till brorsan länge nu att de är dags att raka sig. Han börjar få lite lång hår nu, så Syrran klipper honom just nu och han är off the hoook.

Nu måste man verkligen akta sig för alla tjejer som kommer vara efter honom haha .


   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Music

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<<
November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Bubbelroom


Ovido - Quiz & Flashcards