Moroxaa

Alla inlägg den 30 november 2009

Av moroxaa - 30 november 2009 18:07

Tänkte bjuda er på lite Nya uppträdande som har varit.

See och njut ;)


SOUL TRIAN MUSIC AWARD 09

       Toni braxton ft Trey songz -                     Keri hilson - Knock u down /Slow

                             Yesterday                                                 dance/ Turn me on

                 


    Trey songz - I invented Sex                             Ryan leslie- you are not my girl

                                                  
                                   friend ft Mario n the dream -Break up

                   


BET HIP HOP MUSIC AWARD 09

   Snoop doog ft The dream -                                       Jay-z ft Young jeezy - Forever

Gangsta Luv / and gin and jucie

         


Gucci ft Mario ft piles - Break up /Wasted          Dorrough ft Various Artists

       


AMERICAN MUSIC AWARD 09

            Janet Jackson - Medly                                               Shakira - Give it up

         


Jay z ft Alicia keys - Empire state                     Black eye peas - Meet my half way/

                                 of mind                                                              Boom boom pow

         


   Rihanna - The wait it ova / Hard                                Lady gaga - Bad romance

       


          Mary j blige - I am                                               Whitney houston - I dont know

                                                                                                              my own strengh

       


Alicia Keys - Try sleeping with a                                Eminem ft 50 cent - Crack a

                  broken heart                                                                bottle / Forever

       

Av moroxaa - 30 november 2009 15:58

Idag har jag beställt en skit snygg skinjacka på ellos.

De är otroligt me rea dom hade. Upp till 70 % så de klart man ska passa på.

Den kommer inom 5-6 dagar så kanske får den i veckan som mitt Id-kort. =D

Har tagit de lugnt och lagat mat med mami.

Kanske drar ut en sväng med en vän som bombar mig men får väl se senare ;)


SAAKNAR DIG REDAN !!

Mi Paola har åkt till Panama med sin son Jared och Gabriel.

Du har lämnat mig här heelt ensam!!

Men jag hoppas du har kul och upplever nya saker.

Kommer verkligen sakna Jared. De va ett tag sen jag såg honom.

Du får se honom mkt pussar från mig.

De väärsta av allt är att jag inte kommer kunna delta på ditt bröllop =(

Jag vet att du kommer vara den fiinaste brudeen men önska jag kunde stå vid din sida. Du får väl göra en till när du kommer tillbaka så alla dina nära och kära får vara med. =D

Du har hittat mannen i ditt liv som de är svårt och hitta nu för tiden och är jätte glad för din skull.

Du ska vara borta i 2 månader men jag hoppas de går som 2 dagar.

Du åkte nu i lördas och kommer om 2 månader men du får update me allt genom facebook lr ringa ;)

Un besoo grande y que tengas un viaje inorvidable. Cuidate mucho lociita.


Gabriel,Jared y Paola

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Music

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<<
November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Bubbelroom


Ovido - Quiz & Flashcards