Moroxaa

Alla inlägg den 15 november 2009

Av moroxaa - 15 november 2009 16:35

En seeeg Sönda med massa Söndas filmer =D men en massa nya låtar ;)

 

Chris brown - Crawl


Serani - She loves me

 


P.diddy ft dirty money - Love come down

 


Wyclef jean - Street pronounce me dead

 


Rihanna - Russian roulette

 


Av moroxaa - 15 november 2009 14:26

Igår hann jag inte skriva så mkt som ni kanske ser. Igår vaknade jag ganska tidigt eftersom min shanelita va hemma och väkte mig med hennes Enii Enii. Hon kan inte säga Jenni så hon säger så istället hehe. Morsan och syrran åkte till Farsta på morgonen så när dom stack försökte jag somna om men de gick inte så bra som jag hade tänkt mig. Tati typ "väckte" mig, vi hade bestämt att vi skulle dra och shoppa lite innan vi drog ut så vi drog till farsta. När vi hade kommit fram så va de stresss eftersom Tati så smart som hon är lånade hennes brorsas åk kort. Så fort vi kom fram till Farsta ringde hennes brorsa och bad henne komma hem och lämna den eftersom att han behövde den. Vi han gå in i typ 3 affärer sen va de chao chao med Tati =P. Jag stannade kvar en liten stund sen åkte jag hem.

Va tvungen och skynda mig lite eftersom papi väntade på mig där hemma. Har inte träffat honom på ett tag och vi hade bestämt att han skulle komma. När jag väl kom hem så började vi gå igenom alla kort som syrran hade hittat =). Morsan hade lagat gaalen mat så vi satt toda la familia och åt. Sen va de dag för mig och börja fixa mig.

 

Började fixa mig och sen va det och träffa Tati i stan. Efter att jag hade träffat Tati så åkte vi till nivå där vi träffade tjejerna. Jag som skulle va nykter DRACK INTE hehe men tjejerna gjorde och ja höll sällskap bara ;).

Efter så drog vi till Rådmansgatan där The grind skulle vara. De va lite knazz och hitta med hittade till slut. När vi väl kom in så va de inte så mycket folk dära. Men vi satte oss ner och hälsade på bekanta. Till slut va de gaalet med folk att man va tvungen att gå ut och ta luft och sen in. Tror jag gjorde så nog mer än 10 gånger. Så fort man kom in i lokalen började man svättas.

Eso no me gusta NADA.

 

Varje gång jag har varit ute är jag vääldigt törstig .. då menar jag VÄLDIGT. Så jag tror jag hitta en lösning =p

Eftersom jag alltid går runt med väska så ska jag ha med en vattenflaska fylla den med is så att när jag vill dricka sen är den ISKALL och bara klucka upp haha =D

 

Men men de va helt ok faktiskt jag vet inte om de va folk, Klubben lr nått annat som va fel. =S

Kanske för att personen inte kom ? =O

 

Träffade nya människor och många bekanta man inte träffat på länge så de va ändå ett +.

Kom hem vid ungefär 03:40 och direkt till köket och drack massa med vatten, sen direkt in i säng =)

De va min dag de ;)

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Music

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<<
November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Bubbelroom


Ovido - Quiz & Flashcards