Moroxaa

Alla inlägg den 12 november 2009

Av moroxaa - 12 november 2009 20:09

Hahah vi höll på städa lite här och där och min syrra fick för sig att städa förrådet där vi har massa grejer..

Medans hon städade hittade hon lite grejer överallt som man har glömt bort.

Hon hittade massa gamla teckningar som man hade ritat till mami y papi.

Det Bästa av allt va att hon hittade massa album med massa bilder när vi va små hahah

Ska lägga ut några så ni får se hur ja och unos amigos såg ut när vi va små.

Har många bilder med syrran, men hon skulle DÖDA mig fall ja skulle lägga upp dom. 

Ni skulle sätt hur hon blev när ja tog upp dom på facebook hahah (Va tuvungen att ta bort)

 Så skratta inte FÖÖÖR mycket nu när ni ser bilderna när jag va liten =P


      



MIN SHANEELIITA KOMMER IMORN

Åhhh saknar henne så myckeeet.. Läängtar tills hon kommer imorn.

Kanske ska berätta vem de är ?? Jo, de är min syster dotter =D

Hon kommer nämligen varanan vecka till oss eftersom hon är hos papi en vecka och sen hos oss en vecka.

Men när ja saknar henne är de bara att gå över gatan och hälsa på *tihi* (Pappan bor nämligen över gatan)

Hooon är så buusig och mysig.. Hon är i den åldern (2 år) där hon pratar busar mycket och göra alla glada här hemma även fast alla är trötta..=D

Te espero mañana Shanelita linda <3

 

  

Mami Eli (syrran) och Shanel

    

 

Av moroxaa - 12 november 2009 10:02

Idag igen ?

Hur fan kan jag missa tiden idag igen ?? Nu va det tvns fel att jag vaknade sent.

Hade tagit ledigt och allt för att gå till tandläkaren, men jag som dum ställde klockan på 07:30 när jag hade tid kl 09:00 jag vet helt sjukt men men. Det här är andra gången jag missar min tid.

Hade tid förra veckan men då va jag i tid och satt där som en idiot i 40 min och massa folk kom och gick. Jag tänkte när ja sa där.. Har jag verkligen tid idag ?? Eftersom mami hade beställt min tid visste jag inte riktigt. Så jag var tvungen och gå hem eftersom jag hade glömt min mobil hemma (smart av mig). När jag väl hade ringt till mami så sa hon att ja skulle få en ny tid. Och igåår fick jag reda på att mami hade sagt heeelt feel tid. =O

Men fick en ny tid igen men som alla säger.. Tredje gången gillt?

 

Tänkte bjuda er på lite nya låtar som har kommit ut (är ändå så uttråkad just nu) =)

 

Omarion ft gucci mane - I get it in


 


Kano - Rock N Roller



Trey songz - I invented sex (VARNING FARLIG VIDEO)



Lorenzo - Private dancer (Dåligt video men bra låt)


  

50 cent - Baby by me



Letoya - She aint got shit on me  (Bra låt)



Timati ft Snoop doog - Groove on



308 - Sweat



Bobby valentino - Hands on me


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Music

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<<
November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Bubbelroom


Ovido - Quiz & Flashcards